söndag 1 september 2013

som en jädra boss.

Sitter hemma i detta nu och känner mej så jävla mallig. Och typ såpass mkt bättre än många av er andra.  (no offense......eller jo. för i helvete) Och allt detta pga att JAG pluggar en utbildning som kommer leda till att JAG faktiskt kan förändra liv. Jag kommer lixom vara en av dem som ser till att det blir nåt av delar av sveriges framtida befolkning. Jag kan påverka till att vara smart och kreativ och snäll och att andra också gör nåt vettigt med sitt liv.

Är ändå såpass glad att jag väntade tills jag mognat innan jag valde utbildning. Tänk om jag nu suttit här med nån slags examen i nåt typ helt onödigt och som inte kommer göra livet bättre för någon annan än bara mej själv.

ni ser ju bara hur jävla bra jag är!!!


JAG OCH FRAMTIDEN - DEN KOMBINATIONEN


2 kommentarer:

  1. Men eller hur! Fan vad bra du är! Och jag med för den delen! Vi kommer rädda världen (typ)

    SvaraRadera
  2. ja men alltså på riktigt.
    FY FAN VA VI ÄR BRA!!!!

    SvaraRadera