onsdag 25 september 2013

hutvutvärkt

Förutom min timme på gymmet så har jag tenta-pluggat som en tok sen kl 8. Det är alltså typ 6 timmar. Får man ta en paus nu? Ska ju köra på imorn också!

Har fått huvudvärk igen. Varje dag hela denna vecka vid cirka denna tid (15.00) så har jag fått huvudvärk. VARFÖR? Är jag på väg att bli förkyld?, har varit lite snorig och haft lite ont i ansiktet också! Är det för att det håller på att bli kallt ute? Är det en hjärntumör? Har det nåt med graviditet att göra? Eller vad? Kan inte va min nya mascara tillexempel (har hänt förr att mascara gett mej huvudvärk) för jag har inte använt den varje dag, så då stämmer det ej med statistiken. Jag äter också järntabletter och andra vitaminer så thats not the case.
Kan någon självutnämnd läkare (ex. tova) förklara för mej så jag kan åtgärda detta nu tack!

typ såhär känner jag mej!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar