lördag 7 september 2013

bara 8 weeks to go

..och tur är väl det.
Skulle ta en promenad till liljeholmen, orkade inte, tog tunnelbanan. Väl där - helt slut. Fick sätta mej lite och vila på en bänk. Såpass stor skämt att vara helt tömd på energi när man i *vanliga fall* brukar ha så mkt. Iaf orka ta en långpromenad och sen handla utan att svimma utav. Skulle iaf köpa deo och diverse städgrejer.

Hittade ingen deo. Alltså har man en favvo så har man, kan ju inte direkt byta!!!!

Köpte städgrejer som en crazy person. Typ gummihandskar och såpa och diverse.....vi ska försöka göra rent vårat golv i köket. kan bli spännande. Sån mega-gammal lenoliummatta, beige-spräcklig (top-fräsch färg), som lixom typ suuuuuger åt sej all smuts och all 'tappad mat' och sånt. BLÄ.
Skulle vilja byta det. Mot nåt sånt fräckt rutigt golv, men ha ha HA, den budgeten har jag icke och kommer antagligen inte ha så länge jag bor här.
Får nöja mej med att det kanske kommer se lite renare ut och lukta lite gott. typ.
När jag iaf var i affären, hade plockat på mej alla städgrejerna och gick mot kassan så blev jag plötsligt 'omgådd' av en liiiiiiten gumma med rullator, alltså....gick jag SÅ sakta. Tävlings-nerven i mej är iaf inte borta så jag typ ökade så jag åtminstone gled före gumman in i kassa-kön. HA där fick du gumma!!! sjukt nöjd. Sen var jag tvungen att vila lite igen.

Nu blir det apelsin och vänta på att min babe kommer hem från jobbet, vi ska kanske skruva upp en hylla också, och en ny-inramad affisch som är våran favvo. Alltså denna lägenhet går bara från klarhet till klarhet i bra...(förutom köksgolvet då)


bildgooglade lite rutiga golv... ååååh....




....och kolla en gullig hund oxå...




1 kommentar:

  1. Haha -"köpa städgrejer" och "städa" typiska studie-ångest-markörer =)
    feja på ! KRAM

    SvaraRadera