onsdag 25 september 2013

kraftigt irriterad at the moment

känns som det enda jag gör nuförtiden är att skriva arga mail till diverse personer som har makt över saker som gäller mej.
Idag fick jag avslag på en kurs som jag ansökt om att få tillgodoräkna. Fattar ej varför - de skulle skicka anledningen senare ! ! ! - har lixom redan läst den kursen. Hade skriftlig tentamen på den skiten i december förra året. Är såpass arg nu. Har läst igenom diverse kurs-beskrivningar och kursinnehåll på både Örebro universitets hemsidor och Stockholms universitets. Så att säga en perfect match dem emellan, samma innehåll på båda ställena!!!!! Så frågan är vad dem där två 'bestämmarna' gjorde på sitt möte? Fikade och tog lite random beslut kanske.
- hur ska vi göra med detta beslut då?
- vi kastar lite tärning om det, så kan vi gå tidigare till after worken.

Pallar ej att man ska få lida bara för att jag varit tvungen att byta universitet. Trodde Stockholms Universitet skulle vilja göra så deras studenter har det bra och ville gå kvar, att dem skulle försöka hjälpa en att få ut det bästa och mesta av sin utbildning. Men tji fick jag. Det var visst inte alls deras intentioner. Orkar ej med detta nu. Huvudvärken bara bankar på ännu mer när sånt här händer.


stress stress stress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar